DVĢ ar skolēniem strādā starptautisks pārdošanas speciālists
Februāra noslēgumā Dobeles Valsts ģimnāzijas komercklasēm ir uzdots sarežģīts uzdevums. Viņiem ir jāizveido profesionāls biznesa "pitch", kura laikā pāros jāizveido pārdošanas video klips, kas adresēts Amerikas lielveikalu ķēdei – "Walmart". Lai skolēni varētu mācīties no nozares profesionāļiem, "Iespējamās misijas" komerczinību skolotājs Kristaps Auzāns uz stundu uzaicināja pieredzējušu pārdošanas aģentu – Ilvaru Krišmani.
Otrdien Dobeles Valsts ģimnāzijā pie 11.k un 12.k viesojās neatkarīgais ceļojumu aģents Ilvars Krišmanis, kurš pašlaik strādā "International travel network", kas reģistrēta Sanfrancisko, Amerikā. Krišmanis stundas laikā dalījās savā pieredzē, kā arī iepazīstināja skolēnus ar praktiskām pārdošanas metodēm, kuras viņš izmanto darbā ar ikdienas klientiem, lai noslēgtu pat vairākus tūkstošus vērtus darījumus. Tāpat, stundas viesis skolēniem skaidroja reklāmas psiholoģisko uzbūvi un atklāja dažādus noslēpumus, kā uz jauniešiem iedarbojas televīzijas un apkārtējās vides reklāmas.
Pēc vērtīgās nodarbības, skolēniem bija iespēja praktiski trenēties un izmēģināt īsas pārdošanas prezentācijas, kuru laikā viņiem bija jāpārliecina potenciālie klienti par kādu noteiktu produktu. Stundā daudz palīdzēja arī tās viesis, kurš skolēniem deva tūlītējus padomus un idejas, kā uzlabot savu sniegumu.
Pēc četrām aktīvām mācību stundām, Krišmanis secināja, ka skolēniem ir labas iestrādnes un izpratne par praktisko pārdošanu, kā arī enerģētiska pieeja uzdevumu pildīšanai. Tāpat viņš atzina, ka savā karjerā saskāries ar daudz dažādiem šķēršļiem, tāpēc ir ļoti vērtīgi, ka skolēni var trenēties un gatavoties tiem jau skolas laikā.
Jautājumi, komentāri par rakstu