Individuālo konsultāciju organizēšanas kārtība ārkārtējā periodā
Atjaunots:Individuālo konsultāciju organizēšanas kārtība
IEKŠĒJIE NOTEIKUMI Nr.31
Dobelē
2021.gada 8.februārī
Individuālo konsultāciju organizēšanas kārtība ārkārtējā periodā
Izdoti saskaņā ar 2020. gada 6. novembra
rīkojuma Nr.655 "Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu"
5.13.2.7. apakšpunktu
1. Individuālās konsultācijas notiek izglītojamiem, kuri ir pakļauti priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas riskam pamatizglītības un vidējās izglītības pakāpē, vispārējās izglītības programmu apguvē 12. klases izglītojamiem, kuriem 2021. gada pirmajā pusgadā paredzēts kārtot valsts pārbaudes darbus un iegūt izglītību vidējās izglītības pakāpē.
2. Konsultācijas klātienē notiek tikai pēc mācību priekšmeta pedagoga uzaicinājuma, vajadzības gadījumā sadarbojoties ar klases audzinātāju un/vai sociālo pedagoģi.
3. Konsultāciju pieteikšanai tiek izveidots ģimnāzijas koplietošanas dokuments, kur mācību priekšmetu pedagogs piesaka konsultācijas, norādot uzaicināto izglītojamo, mācību priekšmetu, klasi, konsultāciju laiku un konsultācijas telpas numuru.
4. Pedagogs drīkst īstenot līdz 10 konsultācijām nedēļā ārpus mācību stundu sarakstā paredzēto stundu laika un iepriekš konsultāciju grafikā paredzētā laika, ievērojot spēkā esošās epidemioloģiskās drošības prasības un nodrošinot, ka izglītojamais nenonāk saskarsmē ar citiem izglītojamiem (tai skaitā ierodoties izglītības iestādē uz konsultāciju un dodoties prom).
5. Konsultācijas laiks nepārsniedz 40 minūtes. Starp konsultācijām jāplāno pārtraukums ne mazāk kā 10 minūtes, kura laikā jāveic telpas vēdināšana un virsmu dezinfekcija.
6. Konsultācijas laikā pedagogs un izglītojamais lieto mutes un deguna aizsegu un ievēro divu metru distanci.
7. Ienākšana ģimnāzijā tiek organizēta pa A ieeju, kur izglītojamais reģistrējas pie dežuranta, pierakstoties sarakstā (ar savu pildspalvu), un virsdrēbes ņem līdzi konsultāciju telpā.
8. Konsultāciju laikā izglītojamais drīkst atrasties klases telpā, uz kuru viņš ir uzaicināts, vai nepieciešamajās koplietošanas telpās (koridoros) nokļūšanai līdz konsultāciju telpai, kā arī tuvākajās labierīcību telpās.
9. Pēc konsultācijas ģimnāzija nekavējoši jāatstāj pa A ieeju, piesakoties pie dežuranta.
10. Ienākot, izejot un atrodoties ģimnāzijā, ir jāievēro distancēšanās – vismaz divi metri, jālieto mutes un deguna aizsegs, jāmazgā vai jādezinficē rokas pirms konsultācijas sākšanas un pēc konsultācijas.
11. Uz konsultāciju kategoriski aizliegts nākt ar paaugstinātu ķermeņa temperatūru, ar jebkādām saaukstēšanās vai citu respiratoro saslimšanu pazīmēm, ja ir noteikta mājas karantīna vai pašizolācija.
12. Mācību priekšmetu pedagogs pēc konsultācijas nodrošina telpas vēdināšanu, pilnībā atverot logus (ziemā vismaz 5 minūtes), kur nav pietiekamas piespiedu ventilācijas, un virsmu dezinfekciju.
13. Dienas apkopējas nodrošina koplietošanas telpu uzkopšanu, virsmu dezinfekciju, piem., trepju margas, rokturi u.tml..
14. Higiēnas prasību un uzkopšanas plānu ievērošanu pārrauga pirmsskolas iestāžu un skolas māsa (medmāsa).
15. Apmeklētāju plūsmu koordinē saimniecības vadītājs.
16. Konsultāciju sarakstus koordinē direktora vietniece izglītības jomā.