Dobeles Valsts ģimnāzija uzsāk jauniešu motivācijas programmas MOT īstenošanu

No šī mācību gada Dobeles Valsts ģimnāzija uzsāk jauniešu motivācijas programmas MOT (norvēģu valodā – "drosme") īstenošanu. Šī programma, kas Latvijā kļūst arvien populārāka, ir izstrādāta Norvēģijā, un tās mērķis ir palīdzēt jauniešiem veidot drošu un atbalstošu vidi, kurā attīstīt savu pašcieņu, drosmi un vēlmi iestāties par savām vērtībām un citiem. Programma balstās uz regulārām nodarbībām, kurās jaunieši diskutē par svarīgām dzīves tēmām, mācās izvirzīt un sasniegt mērķus, kā arī attīstīt prasmes, kas nepieciešamas, lai veiksmīgi pārvarētu dzīves izaicinājumus.

Dobeles Valsts ģimnāzija ir viena no pirmajām skolām reģionā, kas pievienojusies šai kustībai, apliecinot savu apņemšanos ne tikai nodrošināt kvalitatīvu akadēmisko izglītību, bet arī rūpēties par skolēnu personīgo izaugsmi un labklājību. Skolas vadība uzsver, ka MOT programma palīdzēs skolēniem veidot stipru vērtību sistēmu un attīstīt prasmes, kas būs noderīgas gan skolas gaitās, gan nākotnes dzīvē.

Ar šo iniciatīvu ģimnāzijas kolektīvs cer iedvesmot jauniešus būt drosmīgiem un pārliecinātiem savos lēmumos, kā arī veidot cieņpilnas un atbalstošas attiecības ar apkārtējiem. Programma veicinās skolas kopienas saliedētību un palīdzēs jauniešiem kļūt par spēcīgām un atbildīgām personībām.

Ar MOT programmas palīdzību skolēniem tiks sniegts nepieciešamais atbalsts un iedvesma, lai viņi spētu pilnībā realizēt savu potenciālu un veiksmīgi uzsāktu ceļu uz nākotnes panākumiem.

Programmas īstenošanu ģimnāzijā uzsāks 7. klašu skolēni, kuri pirmie iepazīsies ar MOT principiem un vērtībām. Ģimnāzijas skolotājas Ilze Lesiņa, Linda Rozentāle un Laura Branta vasarā piedalījās apmācībās un būs šo skolēnu  mentori, kuri vadīs MOT nodarbības. Skolotājas ir ne tikai iepazinušās ar programmas teorētisko saturu, bet arī apguvušas praktiskās iemaņas, lai efektīvi vadītu nodarbības un atbalstītu skolēnus viņu izaugsmes ceļā.

 

  Drosme dzīvot   Drosme rūpēties   Drosme pateikt "nē"

 

 

atpakaļ
Jautājumi, komentāri par rakstu