Projekta "Digitālā Akadēmija" noslēguma pasākums HAKATONS

Atjaunots:

2023.gada 11. oktobrī Ogres 1.vidusskolā notika projekta “Digitālā Akadēmija” noslēguma pasākums HAKATONS, kurā tikās Dobeles Valsts ģimnāzijas, Ogres 1. vidusskolas un Ādažu vidusskolas skolēni. Dobeles Valsts ģimnāziju pārstāvēja 27 skolēni no 11.I un 11.V klases. 

Jaunieši izmantoja lekcijā gūtās zināšanas un komandās izstrādāja savu ideju jauniešu sasniedzamībai, aktualizēja problēmas, meklēja risinājumus, izmantojot digitālos rīkus. Komandas izvirzīja mērķi, noteica mērķauditoriju, izvēlējās nepieciešamo stratēģiju un taktiku, lai veiktu uzdevumu un ierobežotā laikā sagatavoja idejas prezentāciju.

Idejas un prezentācijas vērtēja paši skolēni. Uzvarētāju gods tika idejai Operācija “Jurģis”, kuras komandas sastāvā bija arī Dobeles Valsts ģimnāzijas skolniece Ance Grante.

Projekta dalībnieki, kuri bija izpildījuši “Mārketinga skolas” darba lapas mājasdarbu, piedalījās izlozē. Dobeles Valsts ģimnāzijas 12 skolēni laimēja dažādas balvas no projekta atbalstītājiem.

Gandrīz visi skolēni atzina, ka projekta laikā guva pozitīvas emocijas, jaunas zināšanas, pieredzi strādāt komandā ar nepazīstamiem cilvēkiem, pilnveidoja prasmi uzstāties publikas priekšā, iepazina jaunus cilvēkus no citām Latvijas skolām, kā arī “izkāpa no savas komforta zonas”.  Starpbrīžos un pusdienu pauzēs jauniešu iniciatīva izpaudās arī muzikālās pauzēs.

Projekta organizētāji bija ļoti rūpējušies par dalībnieku labsajūtu un gardu cienastu! Jaunieši ļoti novērtēja pasākuma vadītāju radošumu, laika saplānošanu, kopējo pozitīvo pasākuma gaisotni, savu klasesbiedru un citu skolu jauniešu kreativitāti!

Paldies skolotājām Gundai Akermanei un Ingai Šidlauskai par atbalstu!

Skolēnus pavadīja un pasākuma laikā atbalstīja sociālā pedagoģe Iveta Meija un skolotājs Ēriks Zaremba

Foto: Iveta Meija 

Tekstu sagatavoja: sociālā pedagoģe Iveta Meija

Projekts īstenots Izglītības un zinātnes ministrijas Jaunatnes politikas valsts programmas 2022.–2024. gadam valsts budžeta finansējuma ietvaros.

atpakaļ
Jautājumi, komentāri par rakstu