10.V klases mācību ekskursija
2. oktobrī mēs, 10.V klase, kopā ar klases audzinātāju Ilzi Lesiņu un skolotāju Lauru Valukevicu devāmies ekskursijā, lai iepazītu medicīnas un veselības pasauli. Šī diena bija vērtīga mācību pieredze ārpus skolas sienām – tā deva iespēju gūt jaunus atklājumus, paplašināt zināšanas un vienlaikus saliedēties ar klasesbiedriem kopīgās aktivitātēs.
Mūsu ceļojums sākās Latvijas Nacionālajā dabas muzejā, kur ESF Plus projekta Nr. 4.2.2.1/1/25/I/001 “STEM un pilsoniskās līdzdalības norises plašākai izglītības pieredzei un karjeras izvēlei” ietvaros piedalījāmies nodarbībā “Ūdens piesārņojums”. Tajā uzzinājām, cik liela nozīme ir tīram ūdenim un kā cilvēku rīcība var ietekmēt gan dabu, gan veselību. Mēs diskutējām par ikdienas paradumiem, meklējām risinājumus, kā saglabāt ūdens resursus nākotnei, un ar dažādu uzdevumu palīdzību labāk sapratām, cik nozīmīga ir mūsu līdzdalība vides aizsardzībā.
Tālāk devāmies uz RSU Anatomijas muzeju, kur mūs gaidīja gan skeleti un orgāni, gan unikāli vēsturiski eksponāti, kas ļāva ieraudzīt cilvēka ķermeni no pavisam cita skatpunkta. Mēs iedziļinājāmies cilvēka organisma uzbūvē un tā sarežģītībā, kā arī atklājām, cik nozīmīga bijusi medicīnas attīstība.
Ekskursijas noslēgumā programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros viesojāmies Paula Stradiņa Medicīnas vēstures muzejā, kur piedalījāmies orientēšanās spēlē “Asinsziņa”. Muzeja kolekcija aptver laika periodu no renesanses līdz mūsdienu medicīnai, un tajā atrodas arī kosmosa bioloģijas un medicīnas zāle. Uzzinājām vairāk par to, kā asinis pārvietojas organismā un kādi orgāni piedalās asinsritē.
Diena aizritēja ātri un bija piepildīta ar jauniem iespaidiem un zināšanām. Ekskursijas laikā apvienojās vides tēmu izzināšana, cilvēka anatomijas iepazīšana un praktiska mācīšanās spēles formā, pierādot, ka mācību process ārpus klases var būt daudzveidīgs un saistošs. Šī diena bija vērtīga mācību pieredze, kas paplašināja mūsu redzesloku un ļāva pavadīt kvalitatīvu laiku kopā ar klasi.
Materiālu sagatavoja 10.V klases skolnieks Raivo Litvins.
atpakaļ
Jautājumi, komentāri par rakstu